• (iOS) Jurassic World™: The Game krāpj daudzas monētas

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Jurassic World™: The Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Jurassic World™: The Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ krāpj daudzas monētas ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Jurassic World™: The Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Pat pēc atjaunināšanas un atkārtotas instalēšanas es joprojām saņemu triecienu, un es zinu, ka tā nav mana ierīce, es pat izmēģināju to Chromebook datorā, tas pats, es ieeju un, iespējams, spēlēšu kādu minūti, un tā pastāv. tas pat noslēdzās uzdrošinoties turnīru.

    Man ļoti patika šī spēle, bet man nepatīk problēmas, kas saistītas ar tās nejaušu izslēgšanos un citām lietām, kā arī es abonēju biļetenu un nesaņēmu nevienu skaidru naudu, kad tika solīts 300 — man arī ir bijušas problēmas, kad es pārtraucu cīņa maniem dinosiem varētu būt vesela un 2 būs miruši, kad es to atcelšu, spēle iet uz leju tāpat kā parks filmā. Lūdzu, izlabojiet šo, paldies.

    Jurassic World™: The Game - Google Play

    Dragon Mania Legends Simulacijske igre mzsy

    Biju tam piešķīris 5 zvaigžņu vērtējumu, bet tagad tas rāda, ka savienojums ar serveri ir zudis no 3 dienām. Atrisiniet problēmu vai savu vēlmi.

    Šī spēle ir pelnījusi 5 zvaigžņu kļūdu, tai ir nepieciešams kļūdas labojums. Tas mani izgrūž ik pēc 30 sekundēm! Un tāpēc es nevaru to spēlēt.

    jauka spēle kvalitātes un citu lietu dēļ, ko varat darīt, un es domāju, ka citiem tā vajadzētu spēlēt


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :